Translate

donderdag 18 oktober 2012

Petit four nr 2

Voor deze petit four heb ik wel katania katoen gebruikt, het wit is gebroken wit bij mij. En een mooie roze parel erbovenop. Je zou er zo in bijten.
 
Tip:Maak een verstelbare ring met haaknaald 2,5, haak vasten in de ring. Volgende toer neem je haaknaald 2,0 en haak je verder. Dit vind ik prettiger werken.



En hier het resultaat 2 petit fours op een schaaltje. Vind het resultaat prachtig en kan bijna niet wachten op het volgende patroontje, nog 1 nachtje slapen !!!!
Ben ondertussen al gestart met de 3e cupcake, leuk hoor.

3 opmerkingen:

  1. Mooi zeg! Ze zijn goed gelukt :D

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk geworden.Ben je ook al met nr 3 bezig.
    Ik heb hem net af.Leuk om te doen hè.
    Ik vindt dit zo`n leuk idee van Grietje.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo, ik heb net mijn 3e petit fourtje op me blog gezet. Ga maar eens gauw kijken, hoop dat je hem leuk vind.

      Verwijderen