Translate

zondag 8 september 2013

Zonnebloempotje + zeepzakje

Hoi allemaal vandaag heb ik iets leuks voor jullie. Het zonnebloempotje. Hoe maak je zoiets, je neemt de kleinste maat potje van bijv. Hak met deksel. Voor het potje om te haken volg je het patroon van creaties van creathea .
Voor het deksel ga naar alteliervalerie .
Voor het zonnebloempatroon ga naar haak-in.blogspot.nl .
- Dan doe je het jasje om de glazen pot haak een ketting van lossen en rijg die door de bovenkant. Het jasje voor het dekseltje heb ik vastgemaakt met dubbeltape en een beetje tacky glue, daarboven op de zonnebloem bevestigd met tacky glue, en zie dit is het resultaat.
- Ook nog maar een zeepzakje gehaakt van Karin aan de haak maar dan wat aangepast, ik heb dunner garen gebruikt en niet 7 toeren maar 11 toeren gehaakt en dan het sierrandje. Het bloemetje komt van een patroontje van een zonnebloem van annemaries haakblog.blogspot.nl, maar dit  bloempje heb ik een toertje kleiner gemaakt voor op het zeepzakje. Het orginele heb ik ook gehaakt en staat op de foto. Een hele goeie week toegewenst.

 Groetjes van Willy.

1 opmerking:

  1. Willy, leuk dat ik het dekseltje zie voorbij komen.
    Echt mooi gedaan, de herfst is niet meer ver af.
    Fijne kleuren combinatie die je gebruikte.
    Jij haakt ook graag en ik geef een Inhaken op de Zomer weg,
    Als je interesse hebt moe je maar een kijken.
    Nog een fijne dag, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen