Translate

zondag 16 februari 2014

2 mercidoosjes

Hoi allemaal vandaag 2 merci doosje. Eentje voor 2 en eentje voor 4 mercis. Voor het kleine doosje heb ik papier gestempeld met de clingstamps van Marianne design de roos dus. Je krijgt hiermee een leuk kantachtig resultaat dus heel leuk om je designpapier mee te maken. Een bloem erop gemaakt met de ponzen van Nellie Snellen. Het grote doosje heb ik het papier gebruikt van Marianne design en de roos is ook van Marianne design. Het hartje komt van een stempel ooit gekocht bij de Kruidvat. De patrooontjes van de doosjes kwam ik hier tegen.

1 opmerking:

  1. Hoi Willy,
    Dit is de eerste keer dat ik op je blog kom, je maakt erg leuke dingen en wauw, wat jij allemaal kan maken met elastiekjes! Het ziet er geweldig uit!
    Jouw merci-doosjes zien er leuk uit. Tof met die bakerstwine! Bedankt dat je naar mijn blog refereert!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen