Translate

zondag 20 april 2014

Paasdoosjes


Hallo allemaal eerst wil ik jullie hele fijne paasdagen toewensen. Vandaag wil ik jullie een leuk paasdoosje laten zien in de vorm van een melkpakje ik heb zoiets hier voorbij zien komen. Ik heb er mijn eigen draai aangegeven door er een ovaal uit te snijden en dan een stukje mica erachter te plakken.  Een randje gras  en een kuikentje uit te stanzen met de creatables LRO204 en het kuikentje van de LRO205. De stempel heb ik ooit eens gekocht bij de Kruidvat. Wat gekleurd stro en lekkere paaseitjes erin, en om het doosje te sluiten heb ik nou eens geen lintje gebruikt maar een knijpertje. Je kunt in dit melkpakje natuurlijk ook iets anders verpakken bijv. grote waxine lichtjes of mini monstertjes van de drogist. Groetjes Willy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten