Translate

zondag 20 juli 2014

Loom slangetjes (band-it)


Hoi allemaal, deze week heb ik ook weer iets leuks voor jullie. Ook weer een tutorial gezien bij Evelien Maureen mijn favoriete kanaal op youtube, zij legt de technieken zo goed en duidelijk uit. Daar kun je wat mee. Zie hier mijn resultaat, ik heb alleen het slangenlijf op 2 pinnetjes van de loom gemaakt. En de slangenkop gewoon via het patroon, op de loom. Ik had in 2 slangetjes gewoon elastiekjes als oogjes gemaakt. En voor de andere 2 heb ik strike kralen gebruikt bij gebrek aan andere kralen, maar die voldoet goed. Het rateltje heb ik bij sommige in een andere kleur gemaakt. En je kunt er nog voor kiezen om de kop in 1 kleur te maken of in de midden een contrastkleur te gebruiken. Staat ook heel leuk. Heel leuk om te maken, ga het eens proberen. Groetjes Willy. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten