Translate

zondag 6 oktober 2013

fruitige toffee en de marchmallow

Hoi allemaal van de week weer druk aan het haken geweest voor de crochet sweet candy het is zo leuk om deze snoepjes te haken. Dinsdag kregen we het patroontje voor een  fruitig snoepje je mag zelf je kleuren bepalen. Ik heb er gelijk maar twee gemaakt in roze met wit en roze met groen ziet er lekker fruitig uit. Vrijdag kregen de patroontjes voor de marshmallows. Deze marshmallow heb ik iets anders gemaakt ik heb 6  afzonderlijke blokjes gehaakt en het bovenste blokje met een dunne witte draad erdoor gehaakt. Toen gestapeld en op elkaar geplakt. De twist marshmallow heb ik in licht en fel roze gehaakt opgerold-vastgenaaid in elkaar gedraaid en daarna wat geplakt en zie dit is het resultaat leuk he. Voor de patroontjes ga naar atelier valerie Groetjes van Willy.



4 opmerkingen:

  1. haha bij jou zie ik duidelijk hoe deze marshmellows in elkaar gezet zijn.. daar snapte ik niks van.. dank je wel!!!
    ik ga ze nu direct maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je snoepjes zien er uit om zo in te bijten!
    Ze zijn zo mooi gehaakt.
    Nog een fijne avond, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je snoepjes zijn ook leuk geworden, je hebt een eigen draai gegeven aan de marshmallows zie ik. Eerlijk gezegd snapte ik niet hoe het moest, de foto was wat onduidelijk dus heb ook zelf maar wat gedaan.
    Bedankt voor je reactie op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn deze snoepjes mooi gehaakt! de marshmallow is zo ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen