Translate

zondag 27 oktober 2013

Haak zelf deze grappige kippenpannenlap

Hoi allemaal vandaag iets leuks, de gehaakte kippenpannelap van Landleven.nl Wat heb je er voor nodig haakkatoen naar keuze ik heb de grijze pannenlap heb ik phildar coton 3 gebruikt voor de beige heb ik catania gebruikt. Restje geel/oranje voor het snaveltje en een restje rood voor de kam en een restje zwart of kraaltjes voor de oogjes en een kleur naar keuze om het om te haken. Ze zijn heel leuk om te maken voor de oogjes heb ik een rondje gehaakt i.p.v. kraaltjes dit als je de pannenlap gaat gebruiken omdat kraaltjes dan gauwer beschadigen. En ik vind het gewoon ook mooier om een beetje in de stijl te blijven. Ik zou zeggen ga het ook eens proberen. Het is erg leuk om te maken. Groetjes Willy. 


2 opmerkingen:

  1. je kipjes zijn echt heel leuk geworden!!
    ze staan nog op mijn te-doen-lijst.
    ben alleen nog teveel bezig met acryl, en voor deze pannenlappen heb je toch echt katoen nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ze zijn leuk geworden he, vind ik zelf ook. Bedankt voor je leuke reactie. Groetjes Willy

      Verwijderen