Translate

zondag 24 november 2013

Kerstdoosje

Hoi allemaal we blijven een beetje in de kerstsferen, deze keer heb ik een ster gehaakt uit het inhaken uit de winter editie. Echt een aanrader. Toen bedacht ik dat het wel leuk zou zijn om een doosje te maken waar ook het gehaakt sfeerlichtje in past. Ik heb een patroontje van Kitty uit boekje 2 gebruikt en daar het basisdoosje van gemaakt. Ik had nog een papierblokje van de Action en heb daar het deksel mee bekleedt. De gehaakte ster erbovenop en daar een kersster van papier op gemaakt met een klein roosje en je hebt een mooi doosje om een lichtje in weg te geven, super leuk om te maken. Je kunt er natuurlijk ook allerlei variaties op maken. Groetjes voor allemaal Willy. 

3 opmerkingen:

  1. je doosje is heel mooi geworden!! leuk decoratiestukje voor onder de kerstboom!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi bedankt voor je leuke reactie. Ik vind dit doosje leuk om een sfeerlichtje in te verpakken en zo cadeau te kunnen geven. Het sfeerlichtje past er precies in groetjesss willy

      Verwijderen
  2. Wat heb je dat leuk gedaan de drie sterren op elkaar, een mooi doosje voor onder de kerstboom!

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen