Translate

zondag 1 december 2013

Kerstcadeauverpakking

Hallo allemaal gister heb ik de nieuwe cards&scrap nummer 11 gekocht en daar stond een heel leuk doosje in . Ik vond hem zo leuk, ik dacht die ga ik maken. Maar dan natuurlijk mijn eigen idee ervan. Bij mij is het een kerstdoosje geworden. Ik heb de maten van het doosje aangepast ik wilde hem iets groter hebben. Papierlengtje 25 cm en 13,5 cm breed rood papier. De bodem 4 cm diep. Voor de rest heb ik het zo gelaten. De flap heb ik gemaakt van Dessin papier van de Action. De flap is 7,4 cm breed en 10 cm lang. Kheb hem gerild op 4 cm dit word de achterkant van je flap. De voorflap heb ik omgetekend met een ronde mal en rond uitgeknipt. Dubbeltape op je flap aan de binnenkant en bevestig deze achterflap op je doosje. Ik heb een klittebandrondje als sluiting gebruikt. Ik had nog een rol goudkant gekocht bij de Zeeman voor maar 0,49 eurocent dus dat kost bijna niks. En daar een rozet van gemaakt op de bowdabra. Knip een stukje kant ongeveer 15 cm, leg een stukje bowwire in de bowdabra en plooi het kant in de bowdabra naar beneden. Maak een knoop in de bowwire en haal hem uit de bowdabra. En knoop hem nog een keer aan de achterkant, prik 2 gaatjes in de voorflap en rijg daar het bowwire doorheen en knoop het aan de achterkant. Rijg 2 parels of kralen aan en maak er een knoopje in, krul de uiteindjes om een satestokje. Tot slot een cremeroosje met rode distressinkt bewerkt plak het in het midden van je rozet. Op de onderkant van het doosje een stukje kant met dubbeltape opgeplakt en 2 parels daarbovenop. Je doosje is klaar, vul een zakje met iets lekkers en plaats het in het doosje. Heel veel plezier met het maken van het doosje. Heel veel knutselgroetjes voor allemaal. Willy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten