Translate

zondag 29 juni 2014

Wuppys van loom elastiekjes

Hoi ,allemaal vandaag wil ik jullie iets leuks laten zien. Wuppys van loom elastiekjes. Ik kwam hier een paar leuke tutorials tegen van Eveline Maureen en die heb ik bekeken en daar heb ik mijn Wuppy naar gemaakt. De Wuppy is gevuld met elastiekjes deze heb ik per 5 aan elkaar gehaakt. Zo kun je de Wuppy makkelijker vullen. Ook heb ik nog een babyvogeltje gemaakt en heb hier een sleutelhanger van gemaakt. En een voetbal. Weet je wat zo leuk is aan het Loomen je denkt eerst van dit leer ik nooit. Heb je de slag te pakken ga je het ene na het andere beestje maken op je loombord. Dus het is echt een verslaving. Groetjes Willy. 

1 opmerking:

  1. Ik hoor het vaker, dat loomen verslavend is. Jij hebt er ook weer iets moois van gemaakt.
    Groeten, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen