Translate

zondag 27 december 2015

Gehaakte kattentroon/voetenbankje



Hallo allemaal op deze derde kerstdag kom ik met iets heel leuks tenminste dat vind ik zelf. Ik was laatst in een kringloopwinkel kwam ik een leuk voeten bankje tegen de ideeen begonnen te borrelen dus het voetenbankje gekocht, garen gekocht bij zeeman de soft in drie kleurtjesgrijs rose en groenig, op internnet gaan kijken om een patroon van een rechthoekige granny kwam ik hier
http://www.studioykke.nl/blog/rechthoekige-granny
Zo heb ik hem dus ook gemaakt. En hieronder zie je het resultaat. Tis leuk om te maken en het gaat vrij snel. Ik heb hem omgedoopt tot kattentroon. Want het is een cadeautje voor mijn zoon en die heeft een kat die daar vast lekker op gaat liggen.
Groetjes en een hele fijne laaste week van 2015, Willy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten